Friday, November 19, 2010

Tidak! Buncit!

Aku buncit! Lihatlah keadan perut aku sekarang! TIDAK!



Sejak balik untuk cuti Raya Hajji, aku tak pernah bersenam lagi. Sebaliknya, duduk di rumah Tok Ku! dan makan, tidur, online, study dan makan lagi. Rasanya naik 2kg dalam masa yang singkat ni. Lihatlah foto perut aku yang makin buncit. Risau dijadinya. Tetapi tidak perlu di risau, badanku akan kembali kepada bentuk asal selepas 9 bulan. Hahaha. Gurau! Selepas balik maktab pasti perutku akan kembali surut. SPM "Sijil Paling Mudah" hampir tiba, kata Muaz, doakan kejayaan aku dalam peperiksaan kali ini. Serta dilapangkan dada dan dipermudahkan urusanku. Amin.
Terima kasih kerana menghayati perut ku..

'Semua gambar tertera pada post ini bukan yang sebenar. Harap maklum'

No comments:

Post a Comment